Ylistys

Alustus muistiinpanot

Varmasti yksi ensimmäisiä julkisia esiintymisiäni (taisi olla suutarilan koululla) näissä merkeissä ja tuloksenhan saattaa arvata. Olin  kyllä valmistautunut ja alla olevat kohdat olivat vain puheen tukena, mutta osaahan sen arvata että meikäläisellä silmämunat hikoili. Tämä oli ensimmäinen kerta kun se tapahtui julkisesti ja oli nimittäin pienoinen shokki!

  • PS. 104. 33. Herraa minä ylistän koko elämäni ajan, laulan Jumalalle niin kauan kuin elän.
  • Ylistys on aina rakentunut sanan pohjalle ja siinä tulee olla yhteys ollakseen tehokasta. Tämän takia yksin tai pienessä ryhmässä ylistäminen on yleensä helpompaa koska yhteys/sopiminen on helpompi saavuttaa.
    • 19. “Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa.
  • Mutta suuressa joukossa on potentiaalista voimaa.

Deu 32:30  Kuinka yksi ajaisi tuhatta takaa, kuinka kaksi ajaisi pakoon kymmenentuhatta, jollei heidän kallionsa olisi heitä myynyt ja Herra luovuttanut heitä!

  • 3Moos 26.8. Viisi teistä ajaa pakoon sata vihollista, sata teistä ajaa pakoon kymmenentuhatta, ja he kaatuvat teidän miekkaanne.
    5 / 100 = 5%
    100 / 10000 = 1%
    

    eli mitä suurempi yhtenäinen joukko sen paremmat tulokset.

  • UT
    • John 4.23. Tulee aika – ja se on jo nyt – jolloin kaikki oikeat rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa. Sellaisia rukoilijoita Isä tahtoo. 24. Jumala on henki, ja siksi niiden, jotka häntä rukoilevat, tulee rukoilla hengessä ja totuudessa.
    • NKV: John 4.23. But the hour is coming, and now is, when the true worshipers will worship the Father in spirit and truth; for the Father is seeking such to worship Him. 24.God is Spirit, and those who worship Him must worship in spirit and truth.
    • Good news bible: John: 4.23. But the time is coming and is already here, when by the power of God’s Spirit people will worship the Father as he really is, offering him the true worship that he wants. 24. God is Spirit, and only by the power of his Spirit can people worship him as he really is.’
  • VT
    • Good news bible PS.53.2 God looks down from heaven at people to see if there are any who are wise, any who worship him.
    • PS.53.3 Jumala katsoo taivaasta maan ihmisiin, hän tutkii, onko kellään ymmärrystä, onko ketään, joka etsii Jumalaa.
  • Käännän koko sydämeni Jumalan puoleen.
    • Teen sen sanan mukaan.

    Patients will only be (levitra without prescription) visit for more issued limited quantities per month and at different strengths.

  • 2Kor 10.4 Me kaadamme kumoon järjen päätelmät 5. ja kaiken, mikä nousee ylpeänä vastustamaan Jumalan tuntemista. Me vangitsemme kaikki ajatukset kuuliaisiksi Kristukselle
  • Kielillä puhuminen.
  • Jumalalle suoritettava palvelu. Hän on ainoa yleisö.
  • Kiitän jumalaa hänen teoistaan.
    • John 3.16. Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.
  • Julistan hänen Herruutta elämääni, asuinpaikkaani, maahani, maailmaan.
  • Laul. 2. 16. Neito: Rakkaani on minun ja minä olen hänen
  • Ilm. 15.15 Koko maailman kuninkuus on nyt tullut meidän Herrallemme ja hänen Voidellulleen. Hän on hallitseva aina ja ikuisesti.
  • Mietiskelen Jumalan attribuutteja
    • Laulujen laulu 5. 11. Hänen kasvonsa hohtavat kuin kulta, hänen kiharansa ovat korpinmustat, tuuheat kuin taatelin kukinnot.
  • Muistutan mieleeni mitä Jumala on meistä sanonut.
    • Omassa kokemuksessani olen todennut, että paras tie todelliseen ylistykseen on saada ilmestys siitä kuinka paljon Jumala meitä rakastaa.
    • Laulujen laulu…
      • 1. 15. Mies: Miten kaunis oletkaan, kalleimpani! Miten kaunis on katseesi, kyyhkysilmä!
      • 2. 2. Mies: Kuin lilja ohdakkeiden keskellä on minun armaani neitojen keskellä.
      • 2. 14. Kyyhkyni, kallion kätkemä, vuoren seinässä lymyävä, anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä sinun äänesi on suloinen, ihanat ovat sinun kasvosi.
    • Ulkoisilla menoilla ei ole mitään merkitystä.
      • Vain ja ainoastaan sydämen asenteella on merkitystä.o       Tämä on selvästi Jumalalle tärkeä asia, koska hän ohjeisti Moosesta useasti tuoksuvista suitsukkeista joita hän halusi maalliseen asuinpaikkaansa. Nyt kun me olemme Jumalan temppeleitä meidän on vakavalla mielellä harjoitettava suitsukkeena olemista.
      • 2Kor 2.15 For we are like a sweet-smelling incense offered by Christ to God
      • 2Kor 2.15 Me olemme Kristuksen tuoksu, joka nousee Jumalan eteen;

Comments are closed.